![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja, ni som vart slavar till mig. Jag ser att de allra flesta, Även de mer rutinerade forumanvändare FORTFARANDE har "SexSlav" som status!
Detta bör omedelbart ändras till Sexmästerist. Tills detta görs är ni här i forumet ICKE min jämlike! Inte för att ni någonsin kommer bli de iofs ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Glöm inte att det inte går att skita uppåt heller
![]()
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
||||
|
||||
![]() Medlemskap i grupper är inte samma sak som att ha en specifik titel på forumet har jag för mig. Vissa titlar kan man välja själv om man är med i en viss grupp och vissa titlar är speciella som man inte kan välja själv, har för mig att Sexmästerist är en sådan titel.
![]()
- "4 av 5 färgblinda tycker att Ernst är dryg!" - "Ikväll går jag all-in!" Underrättelsedirecteur, Phestverket - 09/10 Sekreterare, WYSIWYG - sommaren 09 Ordförande (tjockast), WYSIWYG - 08/09 Suppleant, Kårstyrelsen - 08/09 Ledamot, VästSex - VT08 Ledamot, WYSIWYG - 07/08 Öhlchef, VästSex - HT07 Skattmästare, VästSex - VT07 Sexslav, VästSex - HT06 Årets Nolla - 2006 |
![]() |
Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|