![]() |
|
||||
|
||||
![]() kan man dricka för mycke kaffe?...
|
||||
|
||||
![]() Nope
|
|||
|
|||
![]() Nope, blir kaffet för starkt så för man hälla i lite mer vodka.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
ja |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Mvh/Steblo
|
|||
|
|||
![]() Rent teoretiskt kan man dricka för mycket kaffe för att det skall vara hälsosamt i alla fall...
Om man får ner för mycket vätska av något slag i andningsapparaturen resulterar detta med omedelbar och en troligtvis ganska obekväm död... M. |
|
||||
|
||||
![]() Det är skillnad på att dricka och inhalera kaffe.
Man får skilja på koffein och kokain. det ena ska tas in genom näsan medan det andra ska tas in genom munnen. Personligen var jag riktigt lycklig över att det finns så välgörande saker som kaffe, när jag vaknade idag. Sisådär runt tre.
|
|||
|
|||
![]() Hehehe... Det är kalrt att man inte kan dricka för mycket Kaffe... Det är ju bara något som man skall ha!!! Så är det...
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Det är dock anmärkningsbart att över tre nollegrupper i Uddevalla uppger att det INTE dricker kaffe. Antingen så ljuger de, eller så kommer de att kugga första tenta ofelbart. Enda sättet att klara av studierna är meddelst kaffe. Vilket torde betyda att jag håller med föregående talare. Nu, ska jag logga ur och få mig en kopp kaffe.
|
|
||||
|
||||
![]() Vadan detta?!
Vilka är dessa nollor?? Vad går de?? Är de ekonomer kanske de inte räknar latte till kaffe. Dricker de te?? Är de systemvetare? Då kommer det att inte bli mycket programmerat i Uddevalla framöver... Illa!!!
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Vill ni ha kaffe kan jag rekomender en sort som helst skall drickas som espresso...
Caffè Inferno - nära flammpunkten. ( http://www.kahls.se/kaffe/inferno3.htm ) av Kahls Kaffe ( http://www.kahls.se/ ) Det är det lyxigaste kaffet jag vart med om... Finns att köpa som Espresso lr Bryggmalt inne i saluhallen i GBG! Det kostar dock 130:- / kg... Man kan fika och dricka det på Cigarren på jäntorget i GBG. ( http://user.tninet.se/~mlc497n/cigarren/ ) 20:- kostar en dubbel espresso. Men det är en förfinad och ädel njutning... ![]()
"I rather lose my liver than to lose my pride And when I'm dead and buried Then just have a drink on me" "Meum est propositum in taberna mori." | "Don't cry over spilled milk, it could have been beer." 64 9E 3D 9D 61 87 55 90 5E 16 44 83 49 BE 80 7D |
|
|||
|
|||
![]() Min polare Per gör något som jag kallar för "fosterfördrivar-kaffe". Man tar en del vatten och tio delar kaffe. Vaknar man inte då så har man antagligen dött.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Gött att det fler än jag som dricker baljor med kaffe
![]() jag fick när ja fyllde år kaffekoppar som rymmer runt 4dl .. fina fisken det ![]() *sörpel*
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Hehehe!!! 4dl muggar... Hmm då blir det ju en del kaffe.... |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Låter ungefär som att dricke e******-shot.
Farligt....
|
|||
|
|||
![]() hmmm... 1 del vatten 10 delar kaffe... verkar farligt
![]() http://www.kaffeexperten.com/ Kolla in Impressa F90 under produkter... min blivande kaffebryggar så fort man har råd till det. |
|
|||
|
|||
![]() får bara ont i magen av att läsa era inlägg... Kaffe är gott, men min mage håller inte riktigt med om det ibland, oturligt nog!
|
|||
|
|||
![]() men koldolmar varje dag verkar funka huh?!
|
|
|||
|
|||
![]() Enkelt svar på en enkel fråga kaffe kan man aldrig få för mycket av ......
|
|
|||
|
|||
![]() vaffu kom jag plötsligt tänka på bärs?
|
|
|||
|
|||
![]() För att du gillar bärs och kommer alltid göra det ..... Fast prova aldrig kaffe och bärs i samma glas...
|
![]() |
Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Smurf-LAN: Projekt... | SuperFly | W.Y.S.I.W.Y.G. | 27 | 2008-10-31 12:24 |
Utrota Micro$oft någon snälla... | Zahn | Studentforum | 20 | 2005-02-26 06:14 |