![]() |
|
|||
|
|||
![]() Tjenna guys! Jag har ett problem med gästregistreringen, jag vet inte om det bara är jag eller om det är sidan det är fel på.
Problemet är: jag har skrivit in allt och trycker på "skicka" men den säger att det är fel sifferkod! Ps. Jag har provat typ 7 gånger, det blir samma varje gång, trots att jag får ny sifferkod och skriver den nya varje gång! Ds. |
|
|||
|
|||
![]() prövade att regga en bara för sakens skull och det fungerade utan problem. Du har förmodligen glömt att man måste skriva 19880930 i mitt fall...
Försök ett par gånger till ^^
|
|||
|
|||
![]() Nope, inget fel med det...
Det är väl för att jag håller på med iphonen, provar när jag har en dator imorn istället... Men tack ändå! |
|
||||
|
||||
![]() PM:a det till mig annars så slänger jag upp det på gästlistan!
![]()
Exmästerist 2011 Ledamot - Kårstyrelsen HT-11 - VT-12 Sexmästare- VästSex, 10/11 Vice ordförande, MONSTER 10/11 Sexmästerist från 2010 SexSlav- Västsex, HT-09 Sekreterare, MONSTER 09/10 Industriell Ekonomi HT09-VT13 |
|
|||
|
|||
![]() Jag har löst det, behövde bara en dator!
|
![]() |
Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|