![]() |
|
||||
|
||||
![]() Sjöslaget är en externfest jag har funderat på att åka på många gånger och i år tänkte jag göra det.
Förhoppningsvis är det fler som vågar åka med 3 dagar på båt 14-16 oktober med avgång från stockholm http://www.sjoslaget.se/ |
|
||||
|
||||
![]() Är du säker på att det är 14-16? Det är söndag till tisdag nämligen. Men jag är intresserad helt klart.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja, Sjöslaget ligger alltid på vardagar. Ena kryssningen är söndag till måndag, och andra är måndag till tisdag. Eller så åker man bägge
![]()
Ex VästSex, H.I.T.U.T.I.S., F.L.I.S., FUM-ledamot, Nollegeneral, PoF, TS och Fellow student. Skapare och ständig medlem i Breakfast Club. Senast redigerad av Nilla den 2007-04-24 klockan 12:55. |
|
|||
|
|||
![]() Har jag råd så hänger jag med. Men som det ser ut nu kommer det bli knapert nästa år.
|
||||
|
||||
![]() jag vill jag vill, älska findlandfärja hehe
|
||||
|
||||
![]() Detta måste man försöka vara med på :d
|
||||
|
||||
![]() I´m in !
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Absolut inget jag utesluter möjligheten att åka på!
|
|
||||
|
||||
![]() Hmm, kanske får bli istället för Bonna
|
||||
|
||||
![]() Jag är på.. hoppas bara man kan tjäna bra med pengar i sommar, till allt man vill göra i höst.
SenilSex -Thn Ordförande P.U.S.T ht 09-vt 11 Ordförande VästSex nov07/08 Vice Ordf. Västsex, mars-nov 07 Årets Nolla 2006, Vbg "Heders" Monster The Breakfast Club Sup. Kårstyrelsen 08 Studrep. LUN 07-10 Studrep. UN vt 11 Kapten(überphadder) för Pedagogerna 09 Lärarstud. Jag behöver inte ledas in i frestelse. Jag kan gå själv. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() nya nollor o allt ju
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Men har samma problem som förra året, pojken fyller år den helgen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Du får la ta med pojken då...
Ang Sjöslaget så är väl jag också på eventuellt. Får se hur mycket pengar jag har. Hur är det med att supa på båten med medhavd sprit eller måste man köpa dyra öl i baren på båten, eller har de kanske studentpriser?
- "4 av 5 färgblinda tycker att Ernst är dryg!" - "Ikväll går jag all-in!" Underrättelsedirecteur, Phestverket - 09/10 Sekreterare, WYSIWYG - sommaren 09 Ordförande (tjockast), WYSIWYG - 08/09 Suppleant, Kårstyrelsen - 08/09 Ledamot, VästSex - VT08 Ledamot, WYSIWYG - 07/08 Öhlchef, VästSex - HT07 Skattmästare, VästSex - VT07 Sexslav, VästSex - HT06 Årets Nolla - 2006 |
|
|||
|
|||
![]() Det låter mkt intressant!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]()
Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Gösta 2007 | Mokki | Studentforum | 39 | 2007-03-23 13:30 |