![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jag ska med, hoppas jag... beror på ekonomin, eller om päronen är lite givmilda
![]()
~ Klöver - Sa ja te daj! "It's better to have a bad day on the mountain, than a good day in the office" Exmästerist, HT10 Skattmästare, HT09/VT10 Sexmästerist, Västsex VT09/HT10 Owner of MY Åvve VT09 Sexslav, Västsex HT08/VT09 Human Factor(y)s - HT08/VT11 |
|
||||
|
||||
![]() Som Underrättelsedirecteur kan jag nu glatt meddela att AG kommer att bli av även i år och Phestverket kommer att arrangera denna resa!
Det har ju varit lite oklart fram tills nu om det ens skulle ha blivit ett AG i år men nu verkar de ha fått ihop sin stab och meddelar via sin Facebook-grupp att deras sida kommer uppdateras med info och anmälningen öppnar om ca 2 veckor! Vi kommer inom kort (några dagar) att börja ta emot intresseanmälan på Phestverkets hemsida. Mer info kommer snart!
- "4 av 5 färgblinda tycker att Ernst är dryg!" - "Ikväll går jag all-in!" Underrättelsedirecteur, Phestverket - 09/10 Sekreterare, WYSIWYG - sommaren 09 Ordförande (tjockast), WYSIWYG - 08/09 Suppleant, Kårstyrelsen - 08/09 Ledamot, VästSex - VT08 Ledamot, WYSIWYG - 07/08 Öhlchef, VästSex - HT07 Skattmästare, VästSex - VT07 Sexslav, VästSex - HT06 Årets Nolla - 2006 |
|
|||
|
|||
![]() Vad är smidigast att bo i? Tält/stuga? Antar att det är samma som förra året...
|
|
|||
|
|||
![]() Stuga e lagom gött o sova i vill jag lova, sen är det om man vi kan få det i år igen..
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]()
|
||||
|
||||
![]() och inget AG för mig.
![]()
|
||||
|
||||
![]()
//Plutten Klök Snörvlas Fisken Smöret Josef Azrael Ullabella Suppleant FLINT, ht10 Arkivdirekteur Phestverket, 2009 Ledamot FLIS, ht09-vt10 Sekreterare FLIS, ht08-vt09 Ledamot VästSex, ht08/vt09 Årets Nolla 2007 Lantmäteriingenjör -07 Externphest count: 11 |
|
|||
|
|||
![]() Jag vill med, men enbart om det blir stuga! Vägrar tälta igen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Fick ligga i duschrummet och sova vid ett element andra natten och tredje natten sket jag i det och åket in till visby och sov hos bennys brorsa ![]()
|
||||
|
||||
![]() Som sagt, vi kommer att göra vårt allra bästa för att alla som vill ha stuga ska få stuga (vi kommer vara 5 personer som anmäler) men det är inget som vi kan lova. Blir boendet inte som alla har valt sedan så kommer vi fråga direkt om det är OK ändå och annars så avbokar vi de som inte vill med.
- "4 av 5 färgblinda tycker att Ernst är dryg!" - "Ikväll går jag all-in!" Underrättelsedirecteur, Phestverket - 09/10 Sekreterare, WYSIWYG - sommaren 09 Ordförande (tjockast), WYSIWYG - 08/09 Suppleant, Kårstyrelsen - 08/09 Ledamot, VästSex - VT08 Ledamot, WYSIWYG - 07/08 Öhlchef, VästSex - HT07 Skattmästare, VästSex - VT07 Sexslav, VästSex - HT06 Årets Nolla - 2006 |
|
|||
|
|||
![]() När börjar ni ta upp anmälningar då?
Ja, AG va kul som sådant, men att tälta va värdelöst! |
|
||||
|
||||
![]() Inom kort (1-2 dagar), ska bara uppdatera hemsidan lite först. Första anmälningssidan var ett snabbt hopkok. Vi behöver förbättra anmälningsscriptet lite för AG för att det ska klaffa ordentligt och vara hanterbart...
![]()
|
||||
|
||||
![]() WOHO!! och olle, snälla, håll dig undan från alla möjliga stup och små kanter!
Doggy ![]() Fakulteten - Studentsociologi Ex-Mästerist -VästSex ht-09 SexMästare - VästSex 08/09 ![]() VästSex - SexMästerist vt-08 Halv Vice Öhlschäfer vt-08 ![]() VästSex - Sexslav ht-07 What you believe to be true is false. What you thought right, wrong!! ![]() ELK07 A.K.A. Erik Wretlind |
|
||||
|
||||
![]() Fuck no! Stupet skall ollas!
// Olle Ordförande VästEko HT10/VT11 Ekonomiansvarig VästEko VT10 Näringlivsansvarig VästEko HT09/VT10 Exmästerist VästSex since VT09 Ekonomiansvarig VästSex HT08/VT09 Sexmästerist Västsex since VT08 Vice Ekonomiansvarig VästSex VT08 Sexslav Västsex HT07 |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]()
|
||||
|
||||
![]() En räcker inte, ett dussin, minst!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ny info om AG:
Citat:
Vad det kommer kosta exakt är ju inte klart än, men jag hoppas inte att det blir alltför dyrt. Sen får vi se hur det går med anmälningarna när det är så få platser man får boka åt gången...
|
|||
|
|||
![]() Haha, Valpen som är AG amiral alltså
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kan meddela att jag nu fått ett svar från SenilSex som anordnar resan till AG från gbg.. detta är mailet jag fick:
Hej! Ni är såklart välkomna att åka med oss. Priset kommer ligga på ca 400 kr. Priset beror lite på hur väl vi lyckas fylla bussarna. Smidigast för oss är om ni åker från Göteborg. Hoppas det går bra för er del. Om ni har problem med det så får ni höra av er så skall vi se vad vi kan göra. Skicka med inbjudningstexten också. =) Hej kära sexmästerister, drägg och annat löst folk! AG är på gång och vi i SenilSex kommer såklart också att åka dit. Vi fixar som vanligt bussar till och från AG. Ni är varmt välkomna att åka med oss. För att kunna avgöra hur många bussar vi behöver hyra måste vi få reda på hur många som vill åka med oss. Så skicka in en anmälan till senilsexbussen@gmail.com med lagnamn, lagledare och antal som vill åka med. Priset är än så länge svårt att säga vad det hamnar på exakt, men vi siktar på 400 kr / person, dock inte mer än 450 kr. Även en dep kommer att tas ut på 50 kr / person. Sista anmälningsdag är den 28:e april. Snarast efter sista anmälningsdag så skickar vi ut ett mail till er om det slutgiltliga priset, information om betalning och avgångstider. Ni har då möjlighet att avboka en eller flera platser. Sista dag för avbokning är den 4:e maj. Vissa av er har redan anmält er till oss. Om ni inte har några ändringar så ser vi dem som ert lags anmälan. För frågor och/eller anmälan, maila: senilsexbussen@gmail.com mvh //SenilSex genom Lisa www.senilsex.com 2009/4/17 Tommy Larsen <logistik@phestverket.nu>
Ledamot, VästSex Founder G.I.N Lilla Björn För jag är kung av ett sobert kaos...... K-K-Kom ihåg att du aldrig får snyta dig i mattan en del har jättemucke musklar och dom är jättestarka, en del har nästan inga muskler alls och dom är jättestarka ändå.. Tell me am I Gandalf before I decide to speak with you |
|
||||
|
||||
![]() Ser bra ut...
![]()
|
||||
|
||||
![]() betänkt att vi måste kunna ta oss hem från götet med på söndag natten...
och för mig är det inge bra att åka från götet eftersom det kostar mig ca 250-300 till att åka ensam tur å retur till götet med dagens bensinpris.. tåg är inte att tala om för då kommer jag verkligen inte alls hem på söndagen ![]()
SenilSex -Thn Ordförande P.U.S.T ht 09-vt 11 Ordförande VästSex nov07/08 Vice Ordf. Västsex, mars-nov 07 Årets Nolla 2006, Vbg "Heders" Monster The Breakfast Club Sup. Kårstyrelsen 08 Studrep. LUN 07-10 Studrep. UN vt 11 Kapten(überphadder) för Pedagogerna 09 Lärarstud. Jag behöver inte ledas in i frestelse. Jag kan gå själv. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ser mycket bra ut. Måste du hem på söndag PP?
|
||||
|
||||
![]() Tåg kostar ca 80 kr tur o retur.
Sista tåget på söndagen går 22:18. Hinner vi med det kanske? Kommer inte ihåg när vi kom hem förra året. EDIT Vi har inte beställt några märken än då vi i PhestVerket inte har råd nu. Vi har beställt vårt officiella märke och vår väst så därför har vi inte pengar då vi lägger ut själva.
//Plutten Klök Snörvlas Fisken Smöret Josef Azrael Ullabella Suppleant FLINT, ht10 Arkivdirekteur Phestverket, 2009 Ledamot FLIS, ht09-vt10 Sekreterare FLIS, ht08-vt09 Ledamot VästSex, ht08/vt09 Årets Nolla 2007 Lantmäteriingenjör -07 Externphest count: 11 Senast redigerad av Plutten den 2009-04-22 klockan 18:39. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Gissar att vi kommer vara i götet tidigast runt halv tolv så nej vi kommer inte hinna det tåget!(har åkt bil från oskarshamn till götet en gång i tiden och då tog det ca 3 timmar.. och buss tar längre tid) @ nilsson: ja jag måste hem till mig.. har hundar som bekant! det går ju annars att åka bilar.. hur många är vi som ska åka? hittar ingen lista som är aktuell.. ffa inte på phestverkets sida...
SenilSex -Thn Ordförande P.U.S.T ht 09-vt 11 Ordförande VästSex nov07/08 Vice Ordf. Västsex, mars-nov 07 Årets Nolla 2006, Vbg "Heders" Monster The Breakfast Club Sup. Kårstyrelsen 08 Studrep. LUN 07-10 Studrep. UN vt 11 Kapten(überphadder) för Pedagogerna 09 Lärarstud. Jag behöver inte ledas in i frestelse. Jag kan gå själv. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() som de ser ut nu är vi ca 15 som ska åka..
Även jag måste hem på söndagen/natten till måndag.. och ja de stämmer att vi inte kommer hinna med sista tåget hem från göteborg.. dock går sista bussen 23.40.. så frågan är om man kanske hinner med den? och sen hur lång tid bussresan tar... bilar vore ju också ett bra alternativ för att ta sig mellan thn-gbg om de går att lösa på något sätt.. För er som inte vet så är det som så att senilsex kommer matcha sina bussar mot den sena färjan från visby, och kommer således lämna oskarshamn runt 20-tiden om jag förstått det hela rätt.. Vi däremot kommer åka den tidiga färjan från visby kl 12.00 och kommer isf få vänta under dagen i oskarshamn.. men att åka med senilsexs bussar verkar ändå vara de bästa alternativet. tommy du kanske kan maila igen o höra om de vet ungefär när de beräknar vara tillbaka i gbg igen på söndagen?
/Katten ![]() Ekonomiansvarig och Köksmästare - VästSex 10/11 Sexmästerist - VästSex VT10- Sexslav - VästSex HT09 Vice ordförande och informationsansvarig - VästEko 09/10 Überphadder/kapten VästEko - Inslussningen 2009 Ledamot och informationsansvarig - VästEko 08/09 Finansdirecteur - Phestverket 09/10 LoB asp - Chalmers "ISMK!!" - Established at Tjällossningen 2009 ![]() Senast redigerad av Katten den 2009-04-22 klockan 23:11. |
![]() |
Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|