![]() |
|
||||
|
||||
![]() Här kommer handlingarna till VårFUM II vilket är 10/5 i uddevalla.
MVH /Kårstyrelsen
Tjockare kan ingen vara än DS barnaskara. Senast redigerad av NV den 2007-05-07 klockan 14:58. |
|
||||
|
||||
![]() jättesnyggt dokument, men kan man få tillgång till det i textform typ?
![]() .dok eller liknande...
|
||||
|
||||
![]() Hum sent skall syndaren vakna. Upptäckte inte dokumentet förrän idag och ställer mig lite frågande vissa budgetposter (både pga glömska och allmän förvirring)
Konferenskostnader? Är det för att täcka sådant som att skicka folk till gotland på sfs-fum nu senast eller vad skall den post täcka för kostnader Möteskostnader? Kostnader i samband med att vi träffar andra högskolor? Hemsida? Varför en väntad kostnad på 25000 kr? skall kåren köpa webdesign. finns en utlyst tävling på 3000 men det lämnar 22000 kr utan förklaring. Inkluderar den post kostnad för forumet? Telefoni? Inkluderar alla abbonnemang förutsätter jag? Konsultarvoden? Vilken typ av konsulttjänster handlar det om? Kontorskostnader? Sen kan jag väl tycka att Reklam och PR skall ligga som en pott som alla uppdrag går ur men det är inget fel som det står nu heller. En fråga mer av nyfikenhet Membit är studentregistret? Den kostnaden ger oss vad? Svara om ni hinner och vill och detta inlägg får gärna flyttas till en egen tråd |
|
||||
|
||||
![]() dessa frågor ställs bäst till Slobbo som har koll på det ekonomiska, men om inte annat kommer alla frågor svaras på innan det klubbas igenom just på den punkten på mötet imorgon för dom som är där (är ni inte där kan ni knappt påverka ändå så då rekomenderar jag ett samtal före eller efter fum med slobbo.)
//Victoria (Vikki) ![]() "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid pratar och kvinnor som aldrig tiger." Oscar Wilde EK05 DS09 ![]() Senast redigerad av Svarta_Svanen den 2007-05-10 klockan 11:26. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
||||||
|
||||||
![]() Citat:
Hoppas att det är svar på frågan. ![]() Citat:
Citat:
Citat:
![]() Självklart är alla abonnemangskostnader inkluderade i denna post. Något annat vore inte att anse som korrekt. Vad gäller kontorskostnader så kan jag inte riktigt själv svara på detta. Det är en post som hittades i bokföringen och som inte följts upp 100%. Pengarna är avsatta men vi hoppas inte att dom skall behöva användas utan att allt skall in under "materialkostnader". Citat:
Citat:
![]() Självklart så får man hinna med att svara. Även om det är i sekund och minut. ![]() Ses i eftermiddag! /Martin "Slobbo" Svensson |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Förlåt, det var ett inte som har försvunnit på vägen i stressen
dvs, är ni INTE där kan ni knappt påverka... så tokigt det kan bli..sojjy
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
![]() |
Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Handlingar till VårFUM II | Lilla My | Fullmäktige - FUM | 1 | 2008-05-01 10:04 |