![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hej alla människor
Om ni försöker att komma in på shv.hv.se mailen och det inte fungerar så beror detta på hv har problem med deras servrar och det är inget jag kan göra åt det. Så det är bara att vänta och hoppas att dom får igång det snart igen. Jag skriver igen så fort jag vet att det är något nytt på g
|
|||
|
|||
![]() Ska tilläggas att ett antal utav utskottens hemsidor ligger på den berörda servern men hv jobbar så fort dom kan.
|
||||
|
||||
![]() Nisse, jag gillar dig. Ger informationen INNAN någon ber om den! Galet bra!
|
|||
|
|||
![]() Inget vi kan göra, det är Edvins fel...
Hehe, nejdå, skitbra info Edvin! |
|
|||
|
|||
![]() Kul att höra att ni uppskattar det.
Jag kan ju informera om att allt ska vara fungerande nu, tack vare Jiresjö som startade om vår server och fick manuellt mounta upp ett par hårddiskar. Så allt ska förhoppningsvis fungera nu och om det inte gör det så hör gärna av er till mig.
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]()
Ledamot FLINT 10/11 Ordförande F.L.I.S 10 Sekreterare F.L.I.S 09/10 Überphadder 09 Årets Kapten 09 Du kom, du sågs, du fjällbrynt Senast redigerad av GHaKK den 2011-08-10 klockan 16:04. |
![]() |
Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|