SHV's Forum  

Gå tillbaka   SHV's Forum > Underorganisationer > EPOK

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-02-28, 20:06
hannie hannie är inte uppkopplad
Sprutare

Reg.datum: Apr 2010
Question samarbete mellan SPRUT och EPOK

Hejsan ,

Har pratat med Gabbi och hennes klass önskar, om det är möjligt, att vi har öppet i puben för dem till 02.00 under examensfesten 28 maj.

I och med att utskotten inte kommer att kunna tjäna så mkt på försälningen från endast sittningen, så kan ju detta vara en bra idé. Dock vill dom fortfarande att puben endast skall vara öppen för deras klass, dvs. för upp till 90 personer.

Vad anser ni i Epok?

Ska vi ses båda styrelserna och diskutera detta, eller vad tycker ni? SPRUT har inte haft uppe diskussionen ännu, då halva styrelsen är på praktik i tre veckor, men en tråd kommer att läggas upp på förumet för diskussion.

Jag lägger en tråd i ert forum också!

Ha det gott,

kramar Hanna- SPRUT
Svara med citat
Gammal 2011-02-28, 22:30
Daniellas avatar
Daniella Daniella är inte uppkopplad
Sexmästerist, VästSex.

Reg.datum: Sep 2009
Standard

Hej gulle!

Jag skall ta upp det på nästa möte, dvs den 10/3 så återkommer jag efter det!

För att en diskussion skall kunna föras hade det varit bra med lite mer info kring vad som förväntas av oss.
- Förberedelser?
- Fixar ni SA?
- Vilka tider gäller? Samling osv.
- Vem är vår "kontaktperson"
- Hur många jobbare behöver ni från oss?
- Vill de ha upp hela baren eller räcker det med vin, öl, cider några olika shots och ev ett fåtal drinkar?

Bara lite brainstorming på saker som kan vara bra för oss att veta

Puss och kram!
SexSlav - Västsex HT-09
Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 09:52
Gabbie
Guest

Standard

Tänkte att jag kunde svara på de frågor jag har lite koll på i med att det är min klass examensfest

- Förberedelser? Det som behövs i form av förberedelser är dukning och då också att någon köper in dukar (obs. detta kommer finnansieras av biljetterna), och att någon kollar med krister och beställer maten, som redan är bestämt

- Fixar ni SA? SA har vi ingen än men vi ska kolla runt och försöka lösa det.

- Vilka tider gäller? Samling osv. Då det är insläpp vid 18 det är det ända jag kan säga så sen så är det ju dukning och ta upp gräjer i baren osv. Middagen håller på till 21 och därefter puben fram till 23 eller som vi då gärna ser fram till 02.00

- Vem är vår "kontaktperson" Angående kontaktperson så beror det på jag är kontaktperson från min klass om examensfesten om det var det du menade =) annars har jag inget svar på den frågan.

- Hur många jobbare behöver ni från oss? Det behövs så många som möjligt i alla fall under sittningen då vi har ett önskemål på att bli serverade. Sedan behövs de väl inte lika mycket folk i puben efter då vi inte är fler än 90 skulle jag tro.

- Vill de ha upp hela baren eller räcker det med vin, öl, cider några olika shots och ev ett fåtal drinkar? Nu talar jag för min klass och säger att vi gärna ser hela baren uppe.

Det var det jag kunde komma på.
Svara med citat
Gammal 2011-03-01, 14:14
Daniellas avatar
Daniella Daniella är inte uppkopplad
Sexmästerist, VästSex.

Reg.datum: Sep 2009
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gabbie Visa inlägg
Tänkte att jag kunde svara på de frågor jag har lite koll på i med att det är min klass examensfest

- Förberedelser? Det som behövs i form av förberedelser är dukning och då också att någon köper in dukar (obs. detta kommer finnansieras av biljetterna), och att någon kollar med krister och beställer maten, som redan är bestämt

- Fixar ni SA? SA har vi ingen än men vi ska kolla runt och försöka lösa det.

- Vilka tider gäller? Samling osv. Då det är insläpp vid 18 det är det ända jag kan säga så sen så är det ju dukning och ta upp gräjer i baren osv. Middagen håller på till 21 och därefter puben fram till 23 eller som vi då gärna ser fram till 02.00

- Vem är vår "kontaktperson" Angående kontaktperson så beror det på jag är kontaktperson från min klass om examensfesten om det var det du menade =) annars har jag inget svar på den frågan.

- Hur många jobbare behöver ni från oss? Det behövs så många som möjligt i alla fall under sittningen då vi har ett önskemål på att bli serverade. Sedan behövs de väl inte lika mycket folk i puben efter då vi inte är fler än 90 skulle jag tro.

- Vill de ha upp hela baren eller räcker det med vin, öl, cider några olika shots och ev ett fåtal drinkar? Nu talar jag för min klass och säger att vi gärna ser hela baren uppe.

Det var det jag kunde komma på.
Super, då vet vi lite mer!
SexSlav - Västsex HT-09
Svara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta