![]() |
|
||||
|
||||
![]() Under de senaste mötet bestämde vi att vi ska ha olika namnfärger på våra overåler för att identifiera vilken slags utbildning man läser på IV. Dessa utblidningar har jag hittat på HV:s hemsida.
Är det några vi kan slå ihop? Finns det några "traditionella" färger för respektive utbildning..t.e.x gul för elkraft? Förutbildningsprogram Teknisk bastermin - Tekniskt basår - Nybörjarprogram Elanläggningsteknik - GUL Elkraft, Co-op - GUL Fastighetsmäklare - MÖRK LILA Industriell ekonomi - VIT? Lantmäteriingenjör - LILA Maskiningenjör, Produktionsteknik med logistik, Co-op - RÖD Maskiningenjör, Produktutveckling med design, Co-op - RÖD Produktionsteknik med automation, Co-op, 120 hp - ORANGE Påbyggnadsprogram Kvalitetsutveckling och logistik, magisterprogram, 60 hp - Kvalitetsutveckling och logistik, magisterprogram, 60 hp - Robotteknik, magisterprogram, 60 hp - BRUN Simulering av tillverkningsprocesser, magister/masterprogram, 120 hp -
Ledamot FLINT 10/11 Ordförande F.L.I.S 10 Sekreterare F.L.I.S 09/10 Überphadder 09 Årets Kapten 09 Du kom, du sågs, du fjällbrynt Senast redigerad av gozales den 2010-10-29 klockan 15:29. |
|
||||
|
||||
![]() Maskin va väl röd om jag ej mins fel och gamla Flis färgerna va väl olika sorters lila, Mäklare va ganska mörka och lantmätare lite ljusare
![]()
|
|||
|
|||
![]() Elektro - gul
Maskin - röd Lantmätare - Lila Produktion/underhåll - Orange Mäklare - (också någon lila) Dessa har jag rotat fram ifrån lite gamla dokument. =) |
|
||||
|
||||
![]() Tycker mig minnas att Industriell ekonomi har haft vit färg.
Tycker även att Elkraft och Elanläggning båda ska vara gula samt att bägge Maskinutbildningarna ska vara röda såklart!
|
|||
|
|||
![]() Industriell ekonomi är en för ny utbildning på Högskolan Väst för att ha en "traditionell färg" ni kan nog vara kreativa och göra vad ni vill med den
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hur är det med dessa utbildningar?
Kvalitetsutveckling och logistik, magisterprogram, 60 hp - Kvalitetsutveckling och logistik, magisterprogram, 60 hp - Robotteknik, magisterprogram, 60 hp - Simulering av tillverkningsprocesser, magister/masterprogram, 120 hp -
|
|||
|
|||
![]() Vad var det Steve läste? Han har ju Brun Åverål så känns som den färgen borde komma med någon stans...
|
|
||||
|
||||
![]() Ganska säker på att Steve gick Robotteknik. Den kan vi ju lägga brun på då ja.
|
||||
|
||||
![]() Mekatronik var väl det Steve läste som grundprogram, och det var brunt...
- "4 av 5 färgblinda tycker att Ernst är dryg!" - "Ikväll går jag all-in!" Underrättelsedirecteur, Phestverket - 09/10 Sekreterare, WYSIWYG - sommaren 09 Ordförande (tjockast), WYSIWYG - 08/09 Suppleant, Kårstyrelsen - 08/09 Ledamot, VästSex - VT08 Ledamot, WYSIWYG - 07/08 Öhlchef, VästSex - HT07 Skattmästare, VästSex - VT07 Sexslav, VästSex - HT06 Årets Nolla - 2006 |
|
||||
|
||||
![]() På lantmäteri tycker jag man ska ha varannan bokstav röd och varannan vit som Lantmäteriets färger på deras logga
![]()
//Plutten Klök Snörvlas Fisken Smöret Josef Azrael Ullabella Suppleant FLINT, ht10 Arkivdirekteur Phestverket, 2009 Ledamot FLIS, ht09-vt10 Sekreterare FLIS, ht08-vt09 Ledamot VästSex, ht08/vt09 Årets Nolla 2007 Lantmäteriingenjör -07 Externphest count: 11 |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]()
|
||||
|
||||
![]() OK, det visste jag inte...
- "4 av 5 färgblinda tycker att Ernst är dryg!" - "Ikväll går jag all-in!" Underrättelsedirecteur, Phestverket - 09/10 Sekreterare, WYSIWYG - sommaren 09 Ordförande (tjockast), WYSIWYG - 08/09 Suppleant, Kårstyrelsen - 08/09 Ledamot, VästSex - VT08 Ledamot, WYSIWYG - 07/08 Öhlchef, VästSex - HT07 Skattmästare, VästSex - VT07 Sexslav, VästSex - HT06 Årets Nolla - 2006 |
|
|||
|
|||
![]() Vill minnas att jag sätt gråa Åveråler också, dock ingen aning om vilken inriktning det skulle vara...
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
"I rather lose my liver than to lose my pride And when I'm dead and buried Then just have a drink on me" "Meum est propositum in taberna mori." | "Don't cry over spilled milk, it could have been beer." 64 9E 3D 9D 61 87 55 90 5E 16 44 83 49 BE 80 7D |
|
|||
|
|||
![]() Fastställt olika färger för namntext för olika program under FLINT
Enligt styrelsemöte 16/11 möteprotokoll nr 4 Åvvefärgen är svart för samtliga. Maskin RÖD Elkraft och Elanläggningsteknik GUL Mäklare LILA Lantmätare varannan bokstav RÖD,VIT Produktionsteknik med automation ORANGE Industriell ekonomi VIT |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]()
SHV: VT11/HT11: Näringslivsansvarig HT10: Informatör Västeko: HT08-VT10: Ordförande (rikast) VT08: Vice Ordförande HT08: Überphadder (årets phadder!) Västsex: VT09: Exmästerist HT08/VT08: Vice PR-ansvarig VT08: Sexslav #2 våren 08 www.cutcopypaste.se ![]() |
|
||||
|
||||
![]() eller revärer
|
||||
|
||||
![]() Rör inte till allt nu!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Om någon vet vart dokumentet som jag skrivet en gång i tiden och Zahn refererar till håller hus (förutom på min privata dator) så får ni gärna uppdatera detta efter FLINTs nya beslut
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Detta finns dock på VästSex låsta del av forumet. Så nu finns det även bifogat i denna tråd ![]()
"I rather lose my liver than to lose my pride And when I'm dead and buried Then just have a drink on me" "Meum est propositum in taberna mori." | "Don't cry over spilled milk, it could have been beer." 64 9E 3D 9D 61 87 55 90 5E 16 44 83 49 BE 80 7D |
|
|||
|
|||
![]() Oj, det är verkligen någon som har ändrat/lagt till i dokumentet...
|
|
|||
|
|||
![]() Ni borde lägga till under färgen orange att den är för pedagoger, inte bara lärare och att utskottet heter P.U.S.T
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag fick dokumentet av dig.
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|